Foreningen

Jels Erhvervsforening arbejder for at udvikle det lokale erhvervsliv - både til gavn for eksisterende virksomheder, og for at kunne tiltrække nye.

Formål og opgaver for foreningen er bl.a.:

Jels Erhvervsforening er en upolitisk sammenslutning af 51 erhvervsdrivende i Jels og omegn.

I Jels Erhvervsforeningen tilbyder vi et stærkt lokalt netværk, med højt til loftet og en bred horisont, lokalt såvel som regionalt.

Jels Erhvervsforening ønsker at forestå konkret synliggørelse af det lokale erhvervsliv, især i forhold til Vejen Kommune og Trekantsområdet, men også i forhold til Jels by. Det gør vi bl. a. ved eksponering af foreningens medlemmer via foreningens hjemmeside, via den trykte presse og Jels Erhvervsforenings aktivitetskalender, der bliver trykt i 2500 eksemplarer.

Vi søger indflydesle i forskellige udvalg, råd og nævn, der har erhvervsmæssige relationer, til gavn for Jels og opland.. Og gennem samarbejde med de relevante råd og nævn, vil vi øge synliggørelsen af byens erhversliv og tiltrække virksomheder med vækstpotentiale.

Vi forstår diverse arrangementer af relevans for medlemmerne.

Vi har viljen til vækst!

Hvem kan blive medlem?
Alle momsregistrerede virksomheder og butikker kan blive medlem.

Tilmelding til foreningen
Tilmelding af virksomhed eller butik til Jels Erhvervsforening kan det ske ved henvendelse til formand Jørgen Lastein på 7455 2020 eller info@jelserhvervsforening.dk, eller et af de andre medlemmer af bestyrelsen.

Medlemskontingent
Årligt medlemskontingent kr. 1000,-.